Каталог Корзина 0
1 $ = 38.4 грн.
В Вашей корзине нет товаров
Сервисный центр: (050) 8-7777-83
(098) 8-7777-83, (063) 8-7777-83
Пн-Пт: 9:00-18:00, Сб: 10:00-15:00



Умови гарантії магазину Artmobile

Під гарантією мається на увазі безкоштовна заміна, ремонт чи повернення вартості* запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки) протягом гарантійного терміну. Встановлені запчастини, що були у використанні, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**. Гарантія не розповсюджується на термін служби деталі***.

Термін гарантії на комплектуючі для роздрібних покупців становить: на дисплеї та шлейфа – 1 місяць, на решту комплектуючих – 14 днів (для оптових покупців – 3 місяці) з моменту отримання замовлення за умови, що запчастина не була встановлена. На аксесуари: автоаксесуари, кабелі, зарядні пристрої, адаптери, гарнітури - гарантія 7 днів. Гарантія на акумуляторні батареї: для роздрібних клієнтів – 2 тижні, для оптових – 1 місяць. На мікросхеми, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, захистні плівки та скло гарантія не надається (для оптових покупців можливе повернення при відмові).

* ціна запчастини відповідно до прайс-листа на момент розгляду повернення;

** запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, некоректної установки тощо);

*** термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації сервісного інженера. Магазин не несе відповідальності за якість установки та не надає гарантії на термін служби. Для початку перевірте, чи відповідає запчастина вашому замовленню!

Для початку перевірте, чи відповідає запчастина вашому замовленню!

          ​Термін гарантії               

  Роздріб  Опт
Всі запчастини 14 днів 3 місяці
Дисплеї та тачскріни 1 місяц 3 місяці
Акумулятори 14 днів 1 місяц

Увага! Гарантійні умови можуть змінюватися без відповідного повідомлення.  

 

Комплектуючі підлягають поверненню або обміну при:

1. Збереженні товарного вигляду (наявність не пошкодженої пломби або нашого гарантійного штампу та захисних плівок).

2. Відсутності слідів пайки та будь-яких слідів ремонту.

3. Відсутності механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, відколи, потертості).

4. Наявності документів, що підтверджують факт покупки товару у нас.

 

Гарантія не поширюється на:

- Комплектуючі з наявними слідами паяння чи вклеювання.

- Дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася або відсутня захисна плівка, прокладки, наклейки (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!).

- Комплектуючі з паяними контактами, механічними, тепловими чи електричними пошкодженнями (сколами, тріщинами, подряпинами, битими кристалами, сильними вигинами тощо) та комплектуючі з присутністю будь-яких ознак ушкоджень.

- Комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки або гарантійні штампи Комплектуючі, що мають сліди експлуатації.

- Комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані.

- За відсутності повної комплектації купленого товару.

- Внесені зміни у складові та конструкцію запчастини.

- Закінчився термін гарантії. Якщо дефект можливо виявити лише після того, як Ви зібрали пристрій, а для цього Вам прийшлось зняти внутрішні захистні плівки, повідомте про це менеджера і встановіть усі захистні плівки на місце, щоб ми змогли розглянути Ваш випадок.

 

Порядок дій при виявленні несправності

Шановні покупці! Звертаємо Вашу увагу на наступний порядок дій у разі нестачі товару чи його дефекту при отриманні товару (товару з механічними пошкодженнями):

1 Обов'язково перевіряйте товар на механічні пошкодження та цілісність упакування під час отримання посилки в офісі транспортної компанії! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була розкрита після того, як Ви забрали її з офісу служби первізника та розкрили пізніше. Зв'яжіться того ж дня при отриманні товару зі співробітником нашої компанії та повідомте про виявлення механічного пошкодження на комплектуючих. Якщо при отриманні товару Ви не повідомили продавця про механічне пошкодження деталі, обмін та повернення надалі буде неможливим!!!

2 Повернення надсилається з описом за номенклатурою прайслиста нашої компанії (вказується найменування, кількість товару за кожною позицією та причини повернення).

3 Повернення не приймається: механічно пошкоджене, у неповній комплектації, після закінчення терміну гарантії, без супровідної накладної (умови гарантії дізнавайтесь у вашого менеджера або читайте на нашому сайті).

4 Якщо товар при відправці покупцю був пошкоджений компанією-перевізником (тобто коробка має видимі пошкодження), одержувач зобов'язаний негайно повідомити про це співробітника компанії та надіслати фото пошкодженої коробки, а товар НЕ ПРИЙМАТИ від компанії-перевізника до з'ясування обставин. Складіть акт на пошкоджений товар чи посилку відповідно до процедури транспортної компанії. Не сплачуйте вартості доставки. Вимагайте від транспортної компанії компенсацію за пошкоджений товар. Якщо товар, з видимим пошкодженням при транспортуванні, буде прийнятий замовником, компанія Artmobile відповідальності за пошкоджений товар не несе і повернення не приймає.

5 Покупець при отриманні вантажу ПОВИНЕН оглянути товар на повну наявність товару (відповідно накладній), наявність механічних пошкоджень, неповної комплектації, наявність помилково відпущеного менеджером товару (у разі якщо Ви замовляли не те що Вам прийшло), наявність на товарі всіх гарантійних штампів і захистних плівок.

6 Покупець відправляє заповнену форму претензії на електронну пошту: artmobile.ua@gmail.com або співробітнику компанії, який формував це замовлення. У разі присутності механічних пошкоджень до листа додаються фотографії пошкодженого товару чи посилки.

7 Після первинної обробки рекламації менеджером претензія надходить на розгляд керівництву компанії.

8 Претензія розглядається протягом 2-х діб, після чого приймається рішення: - про повне відшкодування збитків покупцю; - про часткове відшкодування збитків покупцю; - про визнання збитків не з вини компанії-постачальника. Бракований товар підлягає 100% обміну. Якщо цього товару немає на складі, то заміна відбувається за погодженням, на інший аналогічний товар з урахуванням вартості бракованого товару або повернення коштів.

9 Задоволення претензій (у разі остаточної домовленості) відбувається за найближчого (наступного) замовлення товару. Покупець повинен чітко розуміти, що частина продукції дуже тендітна і може бути схильною до зовнішнього деструктивного впливу, потрібно бути готовим до можливого відсотка бою при транспортуванні.

10 Повернення з причини "не знадобилося чи помилково замовили, не підійшла якість чи комплектація, ..." (якщо товар працює) прохння проводити у найкоротші терміни 1-2 дні.

Зверніть увагу! Відповідальність продавця припиняється в момент передачі замовлення компанії-перевізнику. Якщо вашу посилку було втрачено транспортною компанією, ви повинні висувати претензію безпосередньо їй. Але транспортна компанія, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.

Комплектуючі, які вже експлуатувалися у телефонах - поверненню та обміну не підлягають!!! Заміну товару належної якості, якщо товар не задовольнив покупця з якихось причин, не був у вжитку і відповідає гарантійним умовам, вартість доставки сплачує покупець.

 

Увага! Необхідно оглядати запчастину при її отриманні та проводити її первинну діагностику перед її встановленням! При встановленні отриманих дисплеїв, шлейфів та інших запчастин - захисну плівку та штампи видаляти лише після перевірки дисплея та телефону у всіх можливих режимах! З усіма запитаннями та побажаннями Ви завжди можете звернутися до співробітників компанії!

Не нашли, что искали? Оставьте заявку