Каталог Корзина 0
1 $ = 38.8 грн.
В Вашей корзине нет товаров
Сервисный центр: (050) 8-7777-83
(098) 8-7777-83, (063) 8-7777-83
Пн-Пт: 9:00-18:00, Сб: 10:00-15:00



Виберіть товар із представлених у нашому інтернет-магазині та додайте їх у кошик, натиснувши на кнопку "Купити". Ваше замовлення також можливо оформити будь-яким зручним для Вас способом (по skype, telegram, e-mail, по телефону, через інтернет-магазин). Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари поштовою службою, яку ви вказали під час оформлення замовлення. Товар з вашого заказу перебуває в резерві чекаючи на оплату не більше 3 робочих днів з моменту оформлення замовлення.

Наші менеджери зв'яжуться з Вами, проінформують про наявність товару на складі, повідомлять точну суму Вашого замовлення, та якщо буде необхідно реквізити для оплати.

Ми працюємо зі свого складу та відвантажуємо товари щодня.

Якщо ваше замовлення оформлено пн.-пт. до 15:30 та сплачено до 16:00, то ми його відправляємо того ж дня. В суботу замовлення приймаються до 13:30 та відпраляються до 15:00. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, обробляються наступного робочого дня.

Увага! 

Просимо звернути вашу увагу, доставка не є частиною товару, що купується і cплачується окремо покупцем.

Відповідальність за якість доставки товару покладається на обрану вами службу чи спосіб доставки.

З метою безпеки та своєчасної компенсації збитків, пов'язаних з пошкодженням або втратою вантажу під час перевезення транспортними компаніями, обов'язково буде здійснюватися страхування вантажу на повну вартість.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від страхування вантажу, будь ласка, проінформуйте нас! В іншому випадку страховка діятиме автоматично.

Поштові служби

        Нова пошта                                      Укрпошта                                          Самовивіз                          Кур'єрська доставка

Якщо ці компанії-перевізники не представлені у вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає у списку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Якщо ви хочете скористатися доставкою автобусом або маршрутним таксі, то всю відповідальність за доставку товару несе сам покупець. Вартість доставки не входить у ціну товару та розраховується згідно з тарифами обраних Вами служб доставки.

Усі претензії до якості придбаного товару розглядаються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та гарантійних зобов'язань компанії.

Замовлення з формою оплати "накладений платіж" оплачуються частково у розмірі 150грн (на випадок, якщо клієнт вирішить відмовитись від свого замовлення після відправлення).

Замовлення дропшипінг, сума яких менша за 100грн, сплачують додатково пакування товару в розмірі близько 10-13грн.

Доставка перевізником "Нова Пошта"Термін доставки 1-2 дні від дати відправлення замовлення. Також є можливість замовити доставку до дверей. Якщо протягом 5 днів ви не отримали ваше замовлення, воно повертається назад. Якщо посилка не відправлена назад, то починаючи з 5 дня вартість зберігання вантажу на складі Нової пошти становить 20% від вартості послуги перевезення за кожен день зберігання. На 26-й календарний день зберігання посилки в місті одержувача вантаж буде утилізовано. Отримати замовлення може лише людина, зазначена у транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно мати посвідчення особи! Вартість накладеного платежу не включена у вартість замовлення. При отриманні ви оплачуєте вартість замовлення та комісію за зворотній переказ грошей за тарифами "Нової Пошти" (вартість доставки + 2% від суми + 20 грн). Якщо Ви робите замовлення післяплатою, то попередньо сплачуєте суму доставки 150грн за доставку (на випадок якщо ви відмовились від замовлення).

Доставка перевізником "Укрпошта". По місту доставка до 1 робочого дня, по області до 2 робочих днів, до 3 - 4 робочих днів по Україні.

Доставка перевізником "Автотранссервіс". Термін доставки залежить від міста та часу відправки, якщо замовлення було сформовано до 13:00, то отримання може бути в день відправлення. Якщо пізніше, то отримання буде наступного дня.

Самовивіз та Кур'єрська доставка. Ви маєте можливість отримати і оглянути ваше замовлення самостійно в офісі нашої компанії у м.Дніпро, або замовити доставку кур'єром придбаного товару до вашої майстерні чи офісу. Відвантаження товару здійснюється в день замовлення або на наступний робочий день, в залежності від того, в який час ви зробили замовлення. Більш детальну інформацію ви можете отримати у нашого менеджера.

Просимо також врахувати, що деякі поштові служби наприклад АТС та Нова пошта стягують плату за доставку при отриманні посилки, тоді як інші (УкрПошта) практикують оплату вартості доставки в момент відправлення. У разі вартість доставки розраховується автоматично у процесі оформлення замовлення, і покупцю слід зробити передоплату вартості товару і доставки.

ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОСИЛКУ З ПОШКОДЖЕНИМ ТОВАРОМ, ВАМ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ НАСТУПНЕ:

1. Подати скаргу до транспортної компанії за пошкоджений товар/посилку відповідно до вартості, зазначеної у товарній накладній, з обов'язковим подальшим збереженням копії претензії та всіх супутніх документів для підтвердження звернення;

2. Повідомити транспортну компанію та сфотографувати пошкоджений товар або посилку;

3. Вимагати від транспортної компанії безкоштовне повернення та повторну доставку товару або зафіксувати звернення для подальшого відшкодування витрат.

Увага!

Продавець не несе відповідальності за товар після відправлення замовлення за вказаною адресою.

Наша гарантія не поширюється на пошкоджені товари під час доставки та є обов'язком компанії перевізника.

У зв'язку з цим, будь ласка, перевіряйте вашу посилку відразу після отримання у присутності співробітників компанії або кур'єра.

Наша компанія не несе відповідальності за будь-які недоліки в комплектації, виявлені після того, як ви прийняли замовлення.

Якщо ваше замовлення було втрачено службою перевізником, зверніться безпосередньо до служби доставки. Проте, зважте, що вони компенсуватимуть втрачену продукцію лише в межах страхової суми, зазначеної в рахунку.

Обов'язково перевіряйте товар під час отримання посилки в офісі компанії-перевізника! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була розкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки та розкрили пізніше.

З огляду на великий досвід роботи з регіональними клієнтами, ми приділяємо особливу увагу процесу доставки вантажу! Ми пропонуємо додаткові вимоги до пакування вашого замовлення.

Ви отримуєте товар у коробках у дуже доброму пакуванні, це забезпечує повне збереження вашого замовлення. Товар упаковується у конверт або пакет з повітряних бульбашок, потім у картонну коробку. Після оплати та відправлення вашого замовлення наш менеджер повідомить вам номер квитанції про відправлення, за допомогою якого ви зможете отримати ваше замовлення. Щоб перевірити, чи надійшла посилка до вас, достатньо перетелефонувати до офісу поштової служби, або переглянути у вашому приватному кабінеті поштової служби. Усі телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній.

Не нашли, что искали? Оставьте заявку